שאלות נפוצות

באתר הכל לבניין מוצעים מאות מוצרים אותם ניתן לרכוש. החנות המקוונת שלנו נועדה לאפשר לכם למצוא ולרכוש את הפריטים שאתם אוהבים בקלות, במהירות ובנוחות המרבית.

הפריטים באתר מחולקים לקטגוריות שונות. בכל פריט, שהכניסה אליו מתבצעת על ידי הקלקה, ניתן להוסיף את הפריט אל סל הקניות שלך באמצעות הכפתור "הוסף לסל".

במידה ויש לכם שאלה לגבי תפעול האתר ניתן לפנות אלינו בטלפון 03-5795629 או במייל hacollabinyan@gmail.com

עגלת הקניות מאפשרת לך לרכז במקום אחד את כל הפריטים הנבחרים. בכדי להוסיף פריט לעגלה, יש ללחוץ על הכפתור "הוסף לסל" הנמצא מתחת לכל פריט. בלחיצה על ה"עגלה" שנמצאת בסרגל העליון ניתן לראות את הפריטים שנוספו לעגלת הקניות שלך. לאחר כל הוספת פריט ניתן ללחוץ על כפתור "תשלום" ולעבור לקופה או להמשיך לגלוש בחנות ולהוסיף פריטים נוספים אל סל הקניות שלך.

בסיום תהליך הקנייה יוצג על המסך מספר ההזמנה ואישור על ביצוע הקנייה.

בנוסף יישלח לך מייל סיכום והזמנה ובתוך 24 שעות מרגע סיום הקנייה יישלח אליך מייל נוסף עם חשבונית הקנייה.

במידה ומייל האישור האוטומטי לא התקבל תוך 24 שעות לאחר ביצוע ההזמנה יש לפנות אל שירות הלקוחות של הכל לבניין לבירור סטטוס הזמנה בטלפון 03-5795629 או במייל hacollabinyan@gmail.com.

שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות: ימים א' – ה' בין השעות 09:00-15:30 (לא כולל ערבי חג, ויום כיפור).

בהחלט. אנו בהכל לבניין מבינים את ההכרח בקנייה מאובטחת.

החברה נוקטת באמצעי הזהירות המקובלים והמחמירים ביותר על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע. העברה של מספר כרטיס האשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי התקנים המחמירים ביותר באמצעות פרוטוקול סטנדרטי לסחר אלקטרוני (SSL- Secure Socket Layer) המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת ועד להעברתם למערכת האתר של חברת הסליקה CreditGaurd.

על מנת לאפשר לכם לקנות בנחת, הכל לבניין מציעה מדיניות תשלומים באתר הזהה לזו בחנויות: עד 3 תשלומים ללא ריבית.

ניתן לרכוש באתר בעזרת כרטיס אשראי תקף בישראל שהונפק על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי המוכרות, מסוג ויזה, ישראכרט, אמריקן אקספרס או דיינרס, אישור התשלום מתקבל מחברת האשראי.

בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981, ניתן לבטל את רכישת מוצר עד 14 ימים מיום קבלת המוצר באריזתו המקורית. הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בדואר אלקטרוני ישירות אל החברה hacollabinyan@gmail.com ורק אם המוצר שלם וסגור באריזתו המקורית.

לא ניתן לבטל עסקה עבור מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הלקוח. לחברה יש זכות להגיש תביעה בשל ירידה משמעותית בערך המוצר. סייגים לזכות ביטול: בעת ביטול עסקה עקב פגם  – המוצר יוחזר על חשבון החברה. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם – המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.

אם ברצונכם להחליף / להזדכות על מוצר שקניתם או שנקנה עבורכם במתנה דרך האתר או בסניף תוכלו לעשות זאת באחד מסניפי הכל לבניין בתנאי שמצורפת קבלה, הפריט נמצא באריזתו המקורית ולא נפגם. בכפוף לתקנון האתר.

הזמנה שנתקבלה ניתן לשנות בתיאום מול שירות הלקוחות.

שימו לב – שינוי בהזמנה עלול לגרום לעיכוב בזמן אספקת המשלוח.

לא ניתן לשנות אמצעי תשלום עבור הזמנה, לאחר ביצוע ההזמנה תישלח לכתובת המייל שלך חשבונית עסקה בה יפורט אמצעי התשלום.

החיוב בכרטיס האשראי מבוצע באופן אוטומטי ומיידי בעת השלמת תהליך ההזמנה. השלמת תהליך ההזמנה מותנית בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי, תתקבל הודעה על כך.

לא ניתן להשלים רכישה באתר ללא הזנת פרטי תשלום, אי לכך לא ניתן לשלם לשליח.

לא ניתן להזמין באתר ולשלם בחנות. ביצוע  ההזמנה באתר וקבלת מספר הזמנה מחייבים הזנת אמצעי תשלום וחיובו.

במידה והפריט שנרכש אזל מהמלאי הלקוח יקבל זיכוי לכרטיס האשראי בו הוא שילם. הלקוח יקבל על כך הודעה בנפרד.

קיימות מספר אפשרויות למשלוח הזמנתך:

  1. משלוח עד הבית באזור המרכז. עבור מוצרים כבדים, משלוח ופריקה עד המדרכה הסמוכה לבית.
  2. משלוח עד הבית והתקנה של מקלחונים בעלות של 300 ₪.
  3. משלוח ופריקה עד המדרכה הסמוכה לבית של אמבטיות בעלות של 150 ₪.
  4. איסוף עצמי מהחנות – ללא עלות – ניתן לאסוף את המוצרים מסניפי הכל לבניין (בני ברק ופתח תקווה).

משלוח ע"י חברת השליחויות יתבצע תוך 10 ימי עסקים בין השעות 8:00-17:00. שליח ייצור איתך קשר לתיאום זמן מסירה.

במידה ובחרת באיסוף עצמי מהסניף המוצר יגיע עד כ 10 ימי עסקים, הודעה תישלח אליך עם הגעת המוצר אל הסניף.

ניתן לגשת לחנות לאיסוף ההזמנה רק לאחר שקיבלת הודעה המעדכנת אותך שההזמנה ממתינה לך בחנות שבחרת.

ההזמנה תמתין בחנות לאיסוף על ידך במשך 30 יום. לאחר מכן ההזמנה תבוטל ע"י החברה וכספך יוחזר לך באופן בו שילמת. לא ניתן לשמור את המחיר ששולם לאחר ביטול ההזמנה.

מסירת החבילות היא אך ורק ביד לנמען, לא ניתן לבקש מהשליח להשאיר את החבילה ללא חתימה על קבלתה.

חברת השליחויות מוסרת את משלוחיה בין השעות 08:00 ל-17:00.

השליח ינסה ליצור קשר לצורך המסירה כחצי שעה לפני המועד הנקוב. אם קבלת המשלוח לא תתאפשר המסירה תדחה ליום המחרת או בתיאום עם השליח. מומלץ לבחור מקום שילוח בו אתם יודעים שתשהו בפרק הזמן הזה.

לא. לאחר ביצוע ההזמנה באתר ההזמנה תישלח מהמחסן הראשי לחנות שבחרת בתוך 10 ימי עסקים.

כשההזמנה שלך תגיע לחנות תשלח אליך הודעה המעדכנת אותך שניתן לאסוף את ההזמנה.

מוקד שירות הלקוחות ישמח לעזור לכם בכל פניה ועניין, לשירותך מגוון דרכים ליצירת קשר:

▪ באמצעות פניה בעמוד צרו קשר באתר

▪ בדואר אלקטרוני hacollabinyan@gmail.com

▪ בטלפון: 03-5795629

שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות: ימים א' – ה' בין השעות 10:00-15:30 (לא כולל ערבי חג, ויום כיפור)

שינוי גודל גופנים
ניגודיות